Fabrica de dulciuri TANO a luat fiinta in toamna anului 2002 si face parte din grupul de firme “GHE. STUBEANU”.
Desi la momentul infiintarii existau mai multi competitori puternici, TANO a reusit sa creasca si sa-si defineasca un loc bine structurat pe piata dulciurilor din Romania.
De la inceput, fabrica s-a specializat in productia de napolitane datorita, in primul rand, a intuitiei si pasiunii fondatorului care a jucat in tot acest timp un rol fundamental in propagarea si cresterea acestei categorii de produse.
Istoria marcii TANO a inceput cu trei sortimente de napolitane vrac, fabricate cu ajutorul unei linii manuale, ajungand astazi la peste 40 sortimente superior calitative.
De la bun inceput, TANO a dorit sa se afirme ca un producator si distribuitor national, ceea ce a insemnat sacrificii si mari eforturi de logistica.
Pornind de la dezideratul fondatorului: “O napolitana pentru fiecare copil!”, produsele TANO se regasesc in fiecare judet al tarii.
In toti acesti ani, o preocupare permanenta a fabricii a fost anticiparea si satisfacerea gusturilor tuturor consumatorilor. De aceea, TANO a investit si investeste in mod constant pentru dezvoltare si pentru achizitionarea unor linii tehnologice moderne. Astfel, in anul 2008, TANO a facut un pas important in dezvoltarea calitatii produselor sale, prin achizitionarea unei linii automate de productie de napolitane. Linia este formata din utilaje performante de ultima generatie, totul fiind automatizat.
Un alt succes a fost producerea si lansarea pe piata a napolitanelor fara zahar BON LIFE – SUGAR FREE, fapt care a dus la multumirea si castigarea unui mare numar de clienti din diferite medii sociale si zone geografice.
Incepand cu anul 2010, TANO a inceput productia la un sortiment premium de napolitane – denumit NAPOLITANO –, care sunt ambalate individual in folie BOPP si au gramaje diverse: 100, 110, 135, 145 si 165 grame.
Pe langa napolitane, TANO produce o gama variata de produse de patiserie: fursecuri, prajituri, produse proaspete … ambalate divers si cu gramaje diferite. Adaugand la acestea si ciocolata cuvertura (alba si neagra), TANO ofera astazi o gama larga de produse, iar portofoliul de clienti din tara a crescut semnificativ.
In procesul de fabricatie se folosesc doar materii prime vegetale de cea mai buna calitate, furnizate de cei mai renumiti distribuitori de profil. TANO nu foloseste solventi, hidrocarburi si nici acizi periculosi, ci arome identic naturale, fara coloranti.
Modul de fabricare respecta standardele europene de igiena si de protectie a consumatorilor. TANO dispune de mijloace proprii de transport si onoreaza comenzi in toata tara.
Tot colectivul TANO a muncit cu suflet pentru a crea aceste produse. TANO a fost primul producator care a scos pe piata napolitane cu crema cappuccino, al caror gust deosebit, reconfortant si unic este foarte apreciat de consumatori.
In timp, relatia cu toti distribuitorii nostrii a depasit de mult granita unei afaceri de tip vanzare-cumparare, iar beneficiul si respectul reciproc sunt principii de baza. In prezent, TANO distribuie produsele sale atat pe piata interna cat si externa (R. Moldova, Ungaria, Serbia, Macedonia, Slovacia si Cehia), pastrand peste tot aceeasi calitate si design.
Concomitent cu produsele marca TANO, a luat amploare si fabricarea unor produse PRIVATE LABEL, astfel incat – unele branduri cunoscute pe piata noastra – sunt produse in cadrul fabricii noastre.
Nu in ultimul rand, fabrica TANO este constienta de raspunderea sociala pe care o are in cadrul economiei, aducand o contributie importanta la bugetul statului, creand noi locuri de munca si punand un accent deosebit pe realizarea programelor sociale pentru personalul sau.

MISIUNE, VIZIUNE, VALORI

Dorim sa cream valoare pentru oameni prin produse de calitate si inovatoare. De asemenea, dorim sa obtinem o dezvoltare continua in lumea dulciurilor. Misiunea noastra ne inspira in tot ce facem.
Numai cand consumatorii nostri vor avea incredere si vor aprecia produsele noastre, atunci putem considera ca avem succes. Motto-ul misiunii noastre este : “Sa transmitem oamenilor valoare si emotie prin produse de calitate si placute!”
TANO doreste sa depaseasca asteptarile clientilor, angajatilor si a actionarilor – pe care ii respecta -, realizand produse de calitate, intr-un mod dinamic si inovator.

MESAJUL FONDATORULUI

Dulciurile TANO au aparut ca urmare a pasiunii mele pentru dulciuri si sunt dezvoltate in continuare datorita bucuriei pe care o traiesc cand vad copii savurand produse TANO. Si eu sunt bunic si sunt fericit si simt o mare emotie atunci cand ii vad pe nepoteii mei consumand aceste dulciuri.
Nu mi-am propus sa fiu numarul unu in domeniu, dar mereu am dorit si reusit sa fiu in frunte, sa ofer consumatorilor nostri tot ceea ce este mai bun si mai nou.
De peste noua ani am incercat sa fac totul din inima, sa fac in permanenta ceva nou, cu o calitate mai buna, produse cu preturi foarte accesibile.
Grija constanta pentru acest lucru, a facut ca una din prioritatile mele sa fie investitia in echipamente tehnologice de ultima generatie, echipamente care sa produca cele mai delicioase dulciuri si care, prin grija distribuitorilor, sa ajunga permanent pe masa consumatorilor nostrii.
Respectul nostru este simultan atat pentru consumatorii cat si pentru furnizorii nostri.
A intelege gusturile, nevoile si dorintele consumatorilor este important pentru mine, iar satisfactia producerii si vanzarii fiecarui produs TANO este incomensurabila pentru mine, mai ales atunci cand stiu ca fiecare produs TANO creeaza locuri de munca.